Blog Tanıtımında En Etkili Yöntem; Tanıtım Yazısı


Bir çok kişi blog yazmaya başlarken yazılarının binlerce kişi tarafından okunacağını ve bir çok yorum alacağını düşünüyor ve bu şekilde düşünerek, heyecanla bir blog açıyor bir kaç yazı yazdıktan sonra blog yazmayı bıraktığını görüyorum. Çünkü blogunu yeteri kadar tanıtamıyor durum böyle olunca da yazılarını okuyanda olmuyor ve yorum yapılmıyor durum böyle olunca da blog yazarı, blog yazmaktan soğuyor ve blog yazmayı bırakıyor. Bu yazımda böyle düşünen arkadaşlar için ve benimde ziyaretçi sayım çok az diyen arkadaşlar için, ziyaretçi sayılarını nasıl artırabilirler, daha fazla ziyaretçiye nasıl ulaşırlar bu konu hakkında bilgiler vermek istiyorum. Umarım faydalı olur.

Bloğunuzu diğer insanlara tanımak için neler yapıyorsunuz?

Bloğumu tanımak için ne yapabilirim ki, özgün yazılar yazıyorum işte  dediğinizi duyar gibiyim.🙂 Fakat ne yazık ki sadece özgün yazı yazmakta yetmiyor. Bloğunuzu tanıtmak için yapabileceğiniz bir çok yöntemler var. Bunların en başında şüphesiz tanıtım yazıları geliyor. Tanıtım yazısı blogunuzu tanıtmak adına çok güzel ve çok faydasını göreceğiniz bir fırsattır.  Sizleri tanıtım yazısı hakkında kısaca bilgilendirmek istiyorum.

Tanıtım yazısı nedir, nasıl yazılmalıdır?

Öncelikle tanıtım yazısı, herhangi bir ürünün veya sitenizin tanıtım yazısı olabilir  veya internet üzerinde satacağınız bir ürün olabilir. Ürün  veya site hakkında insanlara bilgi veren bir yazıdır. Tanıtım yazısı çok önemlidir. Tanıtım yazısında, artık neyin tanıtımı yapılacaksa detaylı bir şekilde anlatılır.
Örnek veriyorum sitenizin tanıtım yazısını yazdıracaksanız eğer, hangi kelimelerde yükselmek istiyorsanız o kelimelerde link alırsanız yani sizin siteniz için yazılacak olan tanıtım yazısında yükselmek istediğiniz kelimelere link verilirse siteniz açısından daha verimli bir sonuç alırsınız. Tanıtım yazınızı sizin siteniz ile aynı içeriğe sahip sitelerde yayımlattığınız zaman daha fazla verim alabilirsiniz.

Tanıtım yazınızı yayınlatacağınız sitenin kalitesi çok önemlidir.

 Örnek veriyorum siz kişisel blog yazıyorsunuz ve tanıtım yazınızda ona göre yazılır. Bu tanıtım yazınızı moda sitesine yayınlatırsanız çok verim alamazsınız. Çünkü sizin bloğunuz kişisel blog yani tanıtım yazınızı kişisel bloglar’da yayınlatmanız siteniz açısından çok daha faydalı olacaktır.  Size tavsiyem eğer herhangi bir sitede tanıtım yazısı yayınlatacaksanız biraz fazla ücret ödeyip tanıtım yazınızın site sahibi tarafından yazılmasını sağlayın bu siteniz için çok daha verimli olacaktır. Blogunuzu tanıtmak için elbette başka yöntemlerde var. Aşağıda maddeler halinde yazacağım. Fakat bana sorarsanız, blog tanıtımında en etkili yöntem hangisidir diye kesinlikle, tanıtım yazısıdır.

Sitenizi tanıtacağınız farklı yöntemler

*Google adwords reklamları
* Blog keşif etkinlikleri
* Farklı ve kaliteli bloglarda yorum yapmak
* Sosyal medya sitelerinde bloğunuzda yazdığınız konuları paylaştığınızda hem bloğunuzu tanıtmış, hemde ziyaretçi sayınızı artırmış olursunuz.
* Forum sitelerinde bloğunuzu tanıtabilirsiniz
* Farklı sitelerde misafir yazar olmak
* Farklı sitelerden banner reklam alanları almak

Yorum Gönder

0 Yorumlar